Ketenmonitoring:
Bescherm de klantreis
Het monitoren van je bedrijfskritische processen helpt je om online activiteiten te optimaliseren en een hoogwaardige klantervaring te bieden. Waar traditionele monitoring zich richt op afzonderlijke applicaties, biedt ketenmonitoring inzicht in het gehele klanttraject en alle betrokken systemen. Ga verder dan systeemprestaties en optimaliseer je bedrijfsprocessen voor maximale efficiëntie en prestaties.
Wat we doen
Onze aanpak en werkwijze
Ketenmonitoring betekent het volgen en analyseren van kritieke prestatie-indicatoren (KPI’s) vanuit een klantreis- of bedrijfsprocesperspectief. Dit helpt om de klantervaring te verbeteren en operationele knelpunten weg te nemen.
Met ketenmonitoring monitoren we in real-time de inputs en outputs van je belangrijkste processen. We identificeren trends, patronen en afwijkingen, waardoor je proactief problemen oplost. Ook neem je zo datagedreven beslissingen zodat je de de klantbeleving optimaliseert.
Waarom ketenmonitoring onmisbaar is
Verbind alle schakels
Richt je niet alleen op losse applicaties, maar op het hele bedrijfsproces. Meet prestaties op serviceniveaus en vanuit een gebruikersperspectief.
Van applicatietopologie tot klantreis
Met ketenmonitoring analyseren we zowel de afzonderlijke componenten als het geheel. Dit stelt ons in staat om incidenten snel te detecteren, proactieve waarschuwingen te geven en de servicekwaliteit te garanderen.
Eén uniform dashboard
Automatiseer de verbindingen tussen verschillende systemen en leveranciers voor een volledig overzicht van je applicatielandschap. Dit zorgt voor integrale monitoring, ongeacht hostinglocatie of beheerpartij.
Time to make your platform excel.
Optimize your digital performance!
Performance vraagt om samenwerking
Dit zijn onze focusgebieden
Onze ketenmonitoring-services bieden een data-gedreven basis voor dagelijkse IT-operaties. We richten ons op:
AI-driven observability
Automatische detectie van afwijkingen om downtime te verminderen en serviceniveaus te verhogen.
Customer Journey Mapping
Volledig inzicht in elke klantreis en de onderliggende systemen.
Open Telemetry
Integratie van ERP-data, vendor metrics, load testing en web analytics.
Unified Dashboards
Low-code monitoringtools waarmee ook niet-technische teams prestatie-inzichten beheren.
Onze performance oplossingen
Full Stack Observability
Altijd de controle, van buiten naar binnen
We observeren en meten het hele ecosysteem End-2-End om prestatieproblemen op te sporen via menselijke gedragspatronen, waardoor DevOps-teams volledig inzicht krijgen in de status quo.
Business Process Monitoring
From system to customer journey
Waar de monitoring van de prestaties van applicaties zich meestal richt op individuele applicaties, richten onze services voor de monitoring van bedrijfsprocessen zich op het volledige klanttraject en alle applicaties die daarin zijn opgenomen. Ga verder dan systeemprestaties en begin met het optimaliseren van je bedrijfsprocessen voor operationele efficiëntie en algehele prestaties.
Release Quality Assurance
For reliability and digital experience
Deze moet verwijderd worden
Performance Testing
Voorbereiden op het (on)bekende
Met prestatietests zorgen we ervoor dat je gebruikers een uitstekende ervaring behouden door snel te blijven.
Performance Optimization
Streven naar de sweet spot
Met prestatieoptimalisatie richten we ons op het verbeteren van de gebruikerservaring als een waarde voor klantenservice: snel, betrouwbaar en beschikbaar. Word snel en verhoog de klantloyaliteit voor elke toepassing.