Ik wist niet wat ik zag, we waren met onze tech-partners al enige tijd bezig de vertragingen te doorgronden, todat we MeasureWorks inschakelden en compleet werden verrast
— Olaf Mieras
CEO Klantenvertellen
Klantenvertellen/Kiyoh is sinds 2008 specialist en marktleider in Nederland op het gebied van reviews. Online beoordelingen zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden, immers consumenten baseren hun keuzes mede op basis van recente klantervaringen. Met het gebruiksvriendelijke reviewsysteem van Klantenvertellen worden klanten actief uitgenodigd om een beoordeling achter te laten voor oa. webshops.
In december van 2024 werd Klantenvertellen geconfronteerd met verminderde prestaties van hun eigen reviewplatform. Zij begrijpen als geen ander dat IT- performance van essentieel belang is voor hun eigen klanttevredenheid. Daarom hebben zij vanaf het eerste moment prioriteit en urgentie gegeven om de snelheid van het platform weer op het gewenste niveau te krijgen en de hulp van MeasureWorks ingeschakeld. MeasureWorks heeft een High Care team opgezet – en geleid – om Root Cause Analyses uit te voeren op alle schakels van de keten. Met de inzet van Dynatrace en haar krachtige AI-capabilities is binnen 48 uur de hoofdoorzaak gevonden en de performance geoptimaliseerd.
“Ik wist niet wat ik zag, we waren met onze tech-partners al enige tijd bezig de vertragingen te doorgronden, totdat we MeasureWorks inschakelden en compleet werden verrast door de
snelheid waarmee het platform weer optimaal functioneerde! Dankzij de inzichten van
MeasureWorks en de buitengewone inzet van het team, notabene gedurende de feestdagen,
hebben wij de impact voor onze klanten weten te beperken. Een fantastische teamprestatie en een welverdiende 5 sterren beoordeling.”
– Olaf Mieras, CEO Klantenvertellen